Zmiany w szablonach Allegro - kto za tym nadąża?

Zmiany w szablonach Allegro - kto za tym nadąża?

2021-10-25

Serwisy stale poddawane są ciągłym aktualizacjom, które mają na celu udoskonalić ich pracę, ale również komfort użytkowania.

I tak też jest z największym serwisem e-commerce w Polsce, czyli z portalem Allegro, który postanowił zaktualizować szablony Allegro. Co ten portal e-commerce’owy zaktualizował? Dowiedz się teraz!

Nowe szablony Allegro - co się zmieniło?

Allegro postanowiło zmienić swoje szablony i dokonało w tym zakresie znaczących zmian. Niegdyś można było przygotowywać szablony w języku HTML. Szablony te znacznie wyróżniały sprzedających spośród innych aukcji oferujących ten sam produkt. Nierzadko były one nieczytelne dla użytkowników portali, dlatego też postanowiło wprowadzić nowe szablony Allegro, które mają sprawić, że ogłoszenia staną się przejrzyste, a cały interface - bardziej przyjazny dla użytkowników. 

Zmiany w szablonach Allegro

  • parametry - Allegro wprowadziło parametry obowiązkowe, które pozwalają na jeszcze lepsze filtrowanie produktów oraz wyszukiwanie konkretnych towarów,
  • opis podzielony na sekcje - pozwala to klientom na odszukanie interesujących treści, np. warunki zwrotu, dane o sprzedającym itp.,
  • edytor opisu - w szablonach Allegro nie znajdziemy już edytora HTML, który został zastąpiony nowym edytorem, który jest o wiele prostszy w obsłudze i zdecydowanie bardziej czytelny dla użytkowników. 

Oprócz tego, maksymalna liczba zdjęć w ofertach Allegro wynosi teraz 8. Są jednak wyjątkowe kategorie, gdzie istnieje możliwość dodania aż 16 zdjęć. To kategoria samochody, motory, quady oraz nieruchomości. 

Nowe szablony Allegro - nie takie złe, jakby się wydawało!

I choć użytkownicy przyzwyczajeni byli do poprzednich szablonów Allegro, które były w HTML-u, teraz jednak nie narzekają na nowe, które są zdecydowanie bardziej przejrzyste. Wystawić aukcję można także za pomocą ErpBox, czyli systemu, który można zintegrować z platformą Allegro. Warto po prostu mieć do dyspozycji narzędzie, dzięki któremu łatwiej będzie nadążyć za wszystkimi zmianami i płynnie realizować swoje działania sprzedażowe. Trzeba pamiętać, że zmiany są potrzebne i ich celem jest zawsze wprowadzenie nowej, lepszej jakości - zarówno dla sprzedawców, jak i klientów serwisu.